https://orabrailei.blogspot.com/

ORA BRĂILEI - VIRGIL ANDRONESCU * DIN 2011: ȘTIRI * INFORMAȚII * ATITUDINE * ARTICOLE * INTERVIURI * COMUNICATE * CULTURĂ * EVENIMENTE

Am sarbatorit Ziua Portului Popular Românesc la Roma

- Gabriela POPA -


Ieri, 26 /06/2022/, de ziua portului popular Românesc am avut mari emoții, în primul rând marea mea emoție este că mă ştiu şi sunt Răzeşă, asta datorită unui suflet minunat Domnul preşedinte al asociației Culturale Italo Romena Răzeşii din Montalto di Castro viterbo Sinzianu Vasile Valentin fiind Răzeşă Am multe priorități şi ocazii de a întâlni oameni de mare valoare, prin care Am cunoscut de ceva vreme şi pe domnul Neacsu Alexandru preşedintele asociației Culturale Italo Romena Ulpia traiana Romana din Roma, un alt suflet de legat la rană cum se zice româneşte, de când ne cunoaştem la fiecare eveniment organizat de dânsul sunt invitata de onoare pe care țin să-i mulțumesc din suflet, nu doar dânsului ci şi tuturor membrilor asociației Ulpia Traina Romana oameni primitori cu suflete minunate, vă mulţumesc pentru invitație, şi mii de mulțumiri şi Doamnei Gabriela Popa prezentatoarea spectacolului de astăzi de frumoasele şi dulcele cuvinte prin care ma prezentat, calde îmbrățişări tuturor iar bunul Dumnezeu să ne orândue să ne mai întâlnim.

Foto: Facebook

VIDEO: https://fb.watch/dVI_JBrGti/

SURSA: Gabriela Popa | Facebook

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii