Ora Brăilei - Virgil Andronescu

Valeriu Ion GAGIULESCU/ În noiembrie 2008, la Cercul Militar Brăila, au fost lansate oficial două din lucrările mele literare : ”Amurg”- proză și ”Potcovarul lui Pegas”- poezie

Evenimentul a reprezentat debutul meu publicistic în viața culturală a orașului natal.
Totul a fost aranjat de către prietenul și colegul de gimnaziu și liceu, de la Turnu Măgurele, profesorul Anghel Dumitru - Tică, cum îi zic eu. Colonelul Petre Gurău, impecabil în poziția de gazdă, mai ales după ce a aflat că sunt fecior de ofițer.
Cărțile au fost prezentate și profesionist analizate de către domnii profesori Vasile Ioan Zbarcea și Constantin Gherghinoiu.
Asistența de mare calitate intelectuală, cunoscători în materie, mulți dintre participanți fiind ei însăși scriitori.
Dintre aceștia țin să remarc o anume persoană care, de atunci și până în prezent, nu a lipsit la niciuna dintre alte zece lansări de carte ce le-am avut în Brăila, fie la Biblioteca ”Panait Istrati”, fie la ”Muzeul Brăilei”, fie la ”Casa Speranței”. Este vorba despre Doamna Angela Burtea! Îi mulțumesc ! Am decis să postez această fotografie spre a aminti unora că nu am fost mereu chel și supraponderal, pe de o parte, iar, pe de altă parte, pentru ca să omagiez pe Constantin Gherghinoiu, a cărui amintire o păstrez ca lucru de mare preț. De asemeni, exprim sentimentul că mă simt lovit în suflet de starea în care se află în prezent Tică și mă rog ca suferința lui să înceteze în cel mai potrivit mod cu putință.
În rest... ”Așa e viața, așa e viața,/ Are și ușor și greu/ Așa e viața!”
Abia aștept să ne revedem vineri, 20 septembrie a.c., la orele 17, în Spațiul Multifuncțional DUNĂREA , de la Biblioteca Județeană ”Panait Istrati” !

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii